Plezier beleven aan drie soorten klantwaarde

Reeds meer dan 15 jaar spreekt Guido Thys tijdens al zijn presentaties over Doosje, Doosje+ en Doosje++ en over de gunbaarheidsfactor van leveranciers bij hun klanten.

Dit onderscheid in klantwaarde heeft ondertussen bij honderden organisaties zijn weg gevonden naar plannen, dagelijks taalgebruik en vooral: naar de manieren waarop deze organisaties klantwaarde creëren..


In dit gratis boekje legt hij haarfijn uit waar de begrippen voor staan.

Bovendien geeft hij praktische handreikingen om in uw eigen organisatie aan de slag te gaan.

En bij Guido is humor nooit ver uit de buurt, dus zult u ook dit boekje met plezier lezen!

Verwante artikelen:
Blue Ocean Strategy + samenvattingen
Handboek Klanten Wegjagen
** Presentatie Ons bedrijf heeft geen toekomst
*** Workshop Klanten Wegjagen
** Workshop Ons bedrijf/onze branche heeft geen toekomst
* Workshop "Wie wil het nu wél leuker maken?"
* Presentatie "Wie wil het nu wél leuker maken?"